U mag van ons kwaliteit en zorgvuldigheid verwachten ten aanzien van de activiteiten die wij aanbieden en ten aanzien van de organisatie en administratie van die activiteiten. Uiteraard stellen we het zeer op prijs als u ons laat weten tevreden te zijn over ons werk.
Waar mensen werken gaat soms echter wel eens iets mis. Het liefst zouden we dat willen voorkomen, maar de realiteit is dat er wel eens een fout gemaakt wordt of we, ondanks onze inspanningen, toch niet aan uw verwachtingen voldoen. Ook dan stellen we het bijzonder op prijs als u contact met ons opneemt. We willen in zo’n geval graag samen met u naar een bevredigende oplossing zoeken. Ons streven is daarbij om er samen uit te komen.
Neem contact met ons op door:
Mocht het eerste contact niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan:
Hannah Cuppen is deelnemer aan de Ethische Code van Phoenix opleidingen te Utrecht. Dat betekent dat ik, Hannah Cuppen, aanspreekbaar ben op menswaardig handelen en werk volgens deze code. En het betekent dat ik verbonden ben aan de klachtencommissie die bij deze ethische code hoort.
Lees hier de ethische code.
Je kunt je klacht indienen via klachtencommissie@phoenixopleidingen.nl
Of je kunt je schriftelijk richten tot:
Phoenix Opleidingen
t.a.v. Ethische code en klachtencommissie
Raiffeisenlaan 26 A
3571 TE Utrecht
Meer informatie over de klachtenprocedure vind hier.
Graag houd ik je op de hoogte van alle activiteiten en ontwikkelingen. Ik ga vanzelfsprekend zorgvuldig om met je gegevens. Voor meer info: bekijk de Privacyverklaring.